tiistai 9. lokakuuta 2012

Aamu alkoi asiakaspalvelun tentillä. Onneksi ruotsinkielinen tehtääosuus oli helppo, joten voin väittää että ainakin siitä tulee täydet pisteet. Tentin jälkeinen aika meni lähinnä venailuun, että millonkas pelastava enkeli tulee hakemaan mun auton korjaukseen. Enkeli oli vähän univelkainen, joten olisin ehtinyt ap ratsastamaan, vaan kun en silloin vielä tiennyt aikataulua.

Ip äänenkäytön tunnilla taasen Richardia katsomaan, sitten infoa viikonlopun laatuarvosteluista ja hieman keskustelua äänenkäytön suhteen. Eräs luokkalaisistamme oli sitä mieltä että tunneilla ei tahdo kuulla. Mä olen saanut aina kuulotesteistä täydet pisteet, mutta todellisuudessa oon ihan kuuro, kokoajan kyselemässä että mitäh, ja vastapainoksi vielä olen laiska artikuloimaan selkeästi, wohoo mikä yhtälö! Vaan silti itselläni ei ole minkäännäköistä ongelmaa kuulla tunneilla. Tottakai hetkittäin, jos opettaja on esim. selkä päin, mutta yleisesti ottaen ei. Olisikin ihan mielenkiintoista tietää, kuinka kovaa itse tarvitsee puhua, jotta se ääni tosiaan kantaisi.

Illalla kävin ratsastamassa Turskan. Piti mennä Koviksen kanssa maastoon, mutta Kovis saikin vapaapäivän vääntyneen kengän vuoksi. Turska oli... Ei hyvä. Ja mulla ei riittänyt keskittyminen/jaksaminen tänään sitten yhtään. Mentiin siis tosi kevyesti, ympyröitä ja taivuttelua.


Illalla tein jotain mitä en ole tehnyt about kahteen vuoteen; KÄVELIN kauppaan ja takaisin. Ja mitä ostin? En ainakaan mitään terveellistä... T: en jaxa käydä salil ilman autoo mut herkut on hyvii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti